Organizační řád
Obsah
Část 1. Základní ustanovení
Čl. 1.1. Název a sídlo
Čl. 1.2. Poslání organizačního řádu
Čl. 1.3. Postavení úřadu
Čl. 1.4. Samostatná působnost
Čl. 1.5. Přenesená působnost
Část 2. Orgány městské části
Čl. 2.1. Zastupitelstvo městské části a jeho působnost
Čl. 2.2. Starosta městské části
Čl. 2.3. Zástupce starosty
Čl. 2.4. Výbory zastupitelstva městské části
Čl. 2.5. Zvláštní orgány městské části
Čl. 2.6. Úřad městské části
Část 3. Organizace zřízené městskou částí
Čl. 3.1. Organizace městské části s vlastní právní subjektivitou
Čl. 3.2. Organizační složka městské části
Část 4. Funkční členění Úřadu městské části
Čl. 4.1. Organizační schéma úřadu
Čl. 4.2. Tajemnice úřadu
Část 5. Činnost odborů
Čl. 5.1. Společná činnost odborů
Čl. 5.2. Odbor vnitřní správy a sociálních věcí
Čl. 5.3. Odbor smluv, daní a poplatků
Čl. 5.4. Odbor účetnictví a správy majetku (pozemky)
Čl. 5.5. Odbor stavební a správy majetku (budovy, haly, stavby)
Čl. 5.6. Odbor životního prostředí
Čl. 5.7. Odbor místního hospodářství
Část 6. Formy řízení
Čl. 6.1. Porady
Čl. 6.2. Další formy řízení
Část 7. Organizační opatření
Čl. 7.1. Náprava nesprávných opatření
Čl. 7.2. Zastupování zaměstnanců
Čl. 7.3 Odevzdávání a přebírání funkce
Čl. 7.4. Bankovní a pokladní doklady, podpisová práva
Čl. 7.5. Dokumenty
Část 8. Závěrečná ustanovení
Část 1. - ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
Čl. 1.1 Název a sídlo
Městská část Praha – Velká Chuchle
Úřad městské části Praha – Velká Chuchle (dále jen „ÚMČ“)
U Skály 262/2, Praha 5 – Velká Chuchle
tel: 257 941 041
datová schránka: nqdbuw2
e-mail: info@chuchle.cz
www.chuchle.cz
Čl. 1.2 Poslání organizačního řádu
Organizační řád ÚMČ Praha – Velká Chuchle, jako jeho základní vnitřní předpis,
vymezuje organizační strukturu ÚMČ a systém řízení ÚMČ s ohledem na vztah ÚMČ
k městské části jako celku a jejím orgánům a dále k orgánům obce (hl. m. Praha).
Organizační řád vychází ze zákona č. 131/2000 Sb. o hlavním městě Praze („dále jen
ZHMP“) a Statutu hl. m. Prahy (dále jen „Statut).
Je závazný pro všechny útvary a zaměstnance ÚMČ. Na zaměstnance pracující pro
ÚMČ na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr (DPP, DPČ) se
organizační řád vztahuje, pokud je toto v dohodě výslovně uvedeno.
Tajemník ÚMČ je povinen zajistit, aby všichni zaměstnanci ÚMČ byli s organizačním
řádem seznámeni a aby měli možnost do něj nahlédnout.
Čl. 1.3 Postavení úřadu
Úřad je orgán městské části, který realizuje její úkoly dané právními předpisy, a to na
úseku samostatné působnosti podle rozhodnutí zastupitelstva městské části (dále jen
„ZMČ“) a na úseku přenesené působnosti podle zvláštních zákonů.
ÚMČ zároveň zajišťuje úkoly, které městské části plynou z jejího postavení právnické
osoby. Zajišťuje dále po stránce organizační, technické a administrativní činnost ZMČ,
výborů ZMČ a dalších orgánů MČ a vyřizuje konkrétní záležitosti spadající do jeho působnosti.
Jako orgán městské části nemá ÚMČ právní subjektivitu. Všechny právní úkony může
činit prostřednictvím zaměstnanců jen na základě pověření příslušných orgánů
městské části nebo v rámci přenesené působnosti. Z každého právního úkonu, který
ÚMČ a jeho organizační části činí, musí být zřejmý právní titul, z něhož vychází.
Odpovědnost za důsledky právního úkonu provedeného zaměstnanci ÚMČ vůči třetím
osobám při porušení tohoto ustanovení plyne z pracovněprávních předpisů.
Čl. 1.4 Samostatná působnost
Základem činnosti městské části v oblasti samostatné působnosti je správa majetku
svěřeného MČ a zabezpečování hospodářského, sociálního a kulturního rozvoje svého
územního obvodu, ochrana a tvorba zdravého životního prostředí a uspokojování
potřeb občanů. Jde především o uspokojování potřeby bydlení, ochrany a rozvoje
zdraví, dopravy a spojů, potřeby informací, výchovy a vzdělávání, celkového
kulturního rozvoje a ochrany veřejného pořádku (§ 16-19 ZHMP).
MČ se při výkonu samostatné působnosti řídí zákony a jinými právními předpisy.
Městské části mohou v mezích své samostatné působnosti svěřené jim zákonem nebo
Statutem spolupracovat s jinými městskými částmi nebo s územními samosprávnými celky.
Čl.1. 5 Přenesená působnost
V přenesené působnosti vykonává MČ státní správu v rozsahu stanoveném zvláštními
zákony a Statutem hl. města Prahy. Rozhoduje-li se o právech, právem chráněných
zájmech a povinnostech fyzických a právnických osob, řídí se příslušnými zákony a
právními předpisy, vydanými na jejich základě.
Přenesenou působnost vykonává odbor podle své funkční příslušnosti uvedené v části 4.
Část 2. - ORGÁNY MĚSTSKÉ ČÁSTI
Orgány MČ jsou zastupitelstvo městské části (ZMČ), starosta, výbory ZMČ, zvláštní
orgány městské části a úřad městské části (ÚMČ).
Čl. 2.1 Zastupitelstvo městské části
Působnost zastupitelstva městské části je vymezena § 89 ZHMP a je mu vyhrazeno zejména:
- volit starostu MČ, místostarostu (místostarosty) MČ a odvolávat je z funkce,
- určovat funkce, pro které budou členové ZMČ uvolněni,
- stanovit výši odměn neuvolněným členům ZMČ za měsíc,
- vyjadřovat se k návrhu územně plánovací dokumentace hlavního města Prahy,
- vyjadřovat se k návrhu rozpočtu hlavního města Prahy,
- vyjadřovat se k návrhu strategie rozvoje hlavního města Prahy,
- schvalovat strategii rozvoje MČ v souladu se strategií rozvoje hlavního města Prahy,
- schvalovat rozpočet a závěrečný účet MČ,
- zřizovat a rušit trvalé a dočasné peněžní fondy MČ,
- zakládat, zřizovat a rušit právnické osoby a organizační složky jako zařízení bez
právní subjektivity a schvalovat jejich zakladatelské listiny, společenské smlouvy,
zakládací smlouvy, zakládací listiny, stanovy a zřizovací listiny, včetně jejich změn, a
rozhodovat o účasti MČ v již založených nebo zřízených právnických osobách,
- rozhodovat o spolupráci městské části s jinými MČ, jakož i územními samosprávnými celky a o formě této spolupráce,
- rozhodovat o vyhlášení místního referenda na území MČ,
- udělovat a odnímat čestné občanství a ceny MČ,
- stanovit paušální částku náhrady výdělku ušlého v souvislosti s výkonem funkce podle
§ 52 odst. 5, rozhodovat o mimořádných odměnách podle § 57 a o plněních pro členy ZMČ podle § 58c,
- stanovit pravidla pro poskytování cestovních náhrad členům ZMČ,
- rozhodovat o peněžitých plněních poskytovaných fyzickým osobám, které nejsou
členy ZMČ, za výkon funkce členů výborů ZMČ a zvláštních orgánů městské části,
- vyslovovat souhlas se vznikem pracovněprávního vztahu mezi MČ a členem ZMČ.
Zastupitelstvu městské části je vyhrazeno rozhodovat o těchto právních jednáních, pokud jsou městským částem zákonem nebo Statutem svěřeny:
- o uzavření smlouvy o přijetí a poskytnutí úvěru, zápůjčky o převzetí dluhu, o převzetí ručitelského závazku, o přistoupení k závazku a smlouvy o společnosti orgány MČ,
- o poskytování dotací a návratných finančních výpomocí nad 250 000 Kč v jednotlivém
případě fyzickým nebo právnickým osobám a uzavření veřejnoprávních smluv o jejich
poskytnutí, nejedná-li se o návratné finanční výpomoci příspěvkovým organizacím
zřízeným MČ nebo o dotace nebo návratné finanční výpomoci poskytované v době
trvání krizového stavu, mimořádného opatření při epidemii nebo nebezpečí jejího
vzniku nebo mimořádného veterinárního opatření a v souvislosti s nimi,
- o peněžitých a nepeněžitých vkladech orgánů MČ do obchodních společností a svazků,
- o majetkové účasti MČ na podnikání jiných osob s výjimkou právnických osob založených nebo zřízených městskou částí,
- o nabytí a převodu hmotných nemovitých věcí,
- o darování movitých věcí včetně peněz v celkové hodnotě vyšší než 250 000 Kč ročně
jedné fyzické nebo právnické osobě v jednom kalendářním roce, s výjimkou
poskytování jednorázových sociálních výpomocí občanům a s výjimkou darování
ztracených a opuštěných zvířat fyzickým a právnickým osobám,
- o bezúplatném postoupení pohledávek MČ,
- o vzdání se práva, prominutí dluhu a úplatném postoupení pohledávky vyšší než 500 000 Kč,
- o zastavení nemovitých věcí,
- o zastavení movitých věcí nebo práv v hodnotě vyšší než 500 000 Kč,
- o dohodách o splátkách s lhůtou splatnosti delší než 18 měsíců,
- nabytí a převod práva stavby a smluvní zřízení práva stavby k pozemku ve vlastnictví hlavního města Prahy,
- zpeněžení hmotné nemovité věci ve vlastnictví hlavního města Prahy nebo práva
stavby ve veřejné dražbě a nabytí hmotné nemovité věci nebo práva stavby hlavním
městem Prahou v dražbě, ve veřejné soutěži o nejvhodnější nabídku nebo jiným
obdobným způsobem; tuto pravomoc může ZMČ zcela nebo zčásti svěřit starostovi MČ.
Zastupitelstvu městské části nepřísluší vydávat obecně závazné vyhlášky. ZMČ rozhoduje v
otázkách přenesené působnosti, jen stanoví-li tak zvláštní zákon.
Podrobnosti o přípravě, svolávání a průběhu jednání ZMČ upravuje jednací řád ZMČ.
Čl. 2.2 Starosta
Na postavení a jednání starosty MČ a na jeho práva a povinnosti se obdobně použijí
ustanovení vztahující se na postavení a jednání a na práva a povinnosti primátora hlavního
města Prahy, není-li ZMHP stanoveno jinak. Na rozhodování starosty MČ se obdobně použijí
ustanovení vztahující se na rozhodování primátora hlavního města Prahy, není-li ZHMP nebo Statutem stanoveno jinak.
Starosta MČ jmenuje a odvolává tajemníka ÚMČ po předchozím souhlasu ředitele Magistrátu
hl. m. Prahy (dále jen „MHMP“) a stanoví jeho plat podle zvláštních právních předpisů, je-li
tato funkce zřízena, jmenování nebo odvolání tajemníka ÚMČ bez předchozího souhlasu ředitele MHMP je neplatné.
Starost MČ je oprávněn při zabezpečování místních záležitostí veřejného pořádku MČ
požádat o součinnost Policii České republiky nebo městskou policii hlavního města Prahy.
Policie České republiky nebo městská policie hlavního města Prahy je povinna požadovanou
spolupráci poskytnout, pokud jí v tom nebrání jiné zákony.
Starosta MČ je oprávněn zúčastnit se jednání zastupitelstva hlavního měst Prahy s hlasem
poradním; na zasedání zastupitelstva hlavního města Prahy mu musí být uděleno slovo, jednáli se o záležitosti příslušné MČ. Starosta MČ je oprávněn zúčastnit se jednání rady hlavního
města Prahy, jedná-li se o návrh podaný MČ.
Starostu MČ zastupuje místostarosta MČ. ZMČ může zvolit více místostarostů MČ.
V podmínkách MČ Praha – Velká Chuchle plní starosta funkci rady MČ s výjimkou
pravomocí uvedených v § 94 odst. 2 písm. b), d), a e) ZHMP; tyto úkoly plní ZMČ.
Navenek:
- svolává a řídí zasedání ZMČ, podepisuje spolu s ověřovateli zápis ze zasedání ZMČ a výpis usnesení za zasedání ZMČ,
- předkládá návrhy k projednávání na zasedání ZMČ,
- má právo používat závěsný odznak,
- zodpovídá za koordinaci činnosti MČ s ostatními MČ,
- zodpovídá za koordinaci činnosti MČ s orgány hl. m. Prahy,
- zodpovídá za včasné objednání přezkoumání hospodaření MČ,
- vykonává další úkoly v samostatné působnosti, pokud jsou mu uloženy ZMČ nebo pokud tak stanoví zákon,
- zabezpečuje hospodaření MČ podle schváleného rozpočtu,
- projednává a řeší návrhy, připomínky a podněty předložené členy ZMČ,
- ukládá v neodkladných případech úkoly veliteli Jednotky sboru dobrovolných hasičů,
- je předsedou povodňové komise a krizového štábu MČ. Vzhledem k ÚMČ:
- stanovuje úkoly tajemníkovi ÚMČ, kontroluje a hodnotí jeho činnost a poskytuje mu odměny,
- prostřednictvím tajemníka ÚMČ vydává příkazy k zajištění úkolů, plynoucí ze zasedání ZMČ,
- zodpovídá za koordinační a koncepční činnost v oblastech určených ZMČ,
- zodpovídá za zadávání veřejných zakázek,
- zodpovídá za materiály předkládané ZMČ,
- ze své činnosti je odpovědný ZMČ.
Čl. 2.3 Místostarosta
Starostu MČ zatupuje místostarosta MČ. Místostarostu MČ volí ZMČ. ZMČ může zvolit
více místostarostů. Je-li zvoleno více místostarostů, označují se místostarostové
pořadovými čísly (1. místostarosta, 2. místostarosta), která určují pořadí zastupitelnosti.
1. místostarosta:
- zatupuje starostu v době jeho nepřítomnosti nebo v době, kdy starosta nevykonává funkci,
- je-li starosta ze své funkce odvolán nebo se funkce vzdal a není-li současně zvolen nový starosta, vykonává jeho pravomoc až do zvolení starosty,
- má právo používat závěsný odznak,
- podílí se ve vymezené oblasti na výkonu funkce starosty,
- zodpovídá za koordinační a koncepční činnost v oblastech určených ZMČ,
- dle oblasti své působnosti koordinuje prostřednictvím tajemníka činnost odborů ÚMČ,
- dává zaměstnancům ÚMČ metodické pokyny související s usneseními ZMČ.
2. místostarosta:
- zastupuje 1. místostarostu v době jeho nepřítomnosti nebo v době, kdy 1. místostarosta nevykonává funkci,
- je-li 1. místostarosta ze své funkce odvolán nebo se funkce vzdal a není-li současně zvolen nový 1. místostarosta, vykonává jeho pravomoc až do zvolení 1. místostarosty,
- má právo používat závěsný odznak,
- podílí se ve vymezené oblasti na výkonu funkce starosty,
- zodpovídá za koordinační a koncepční činnost v oblastech určených ZMČ,
- dle oblasti své působnosti koordinuje prostřednictvím tajemníka činnost odborů ÚMČ,
- dává zaměGstnancům ÚMČ metodické pokyny související s usnesením ZMČ.
Čl. 2.4 Výbory zastupitelstva městské části
ZMČ zřizuje jako své poradní a iniciativní orgány. Počet výborů, jejich názvy a počet členů
jednotlivých výborů určuje ZMČ, přičemž počet členů výboru určí vždy lichý. Výbory nemají
samostatnou rozhodovací pravomoc. Usnesení přijatá výborem jsou závazná pouze pro členy
výboru, který usnesení přijal, pro ostatní orgány jsou pouze doporučující. Předsedové i
členové výborů jsou jmenováni ZMČ.
Činnost výborů se řídí jednacím řádem výborů ZMČ, který schvaluje ZMČ.
ZMČ zřizuje vždy výbor kontrolní a výbor finanční.
Čl. 2.5 Zvláštní orgány městské části
Zvláštní orgány MČ jsou zřizovány v případech stanovených zvláštními zákony.
MČ Praha – Velká Chuchle má zřízeny tyto zvláštní orgány:
- Krizový štáb a povodňová komise
- Přestupková komise
Činnost zvláštních orgánů MČ je upravena zákony a podrobnosti jsou specifikovány dalšími vnitřními předpisy.
Přestupková komise byla zřízena za účelem projednávání a rozhodování v případech
přestupků proti občanskému soužití, majetku a veřejnému pořádku a plní tyto úkoly:
- projednává přestupky podle zák. č. 250/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů
- vede evidenci přestupků MČ
- vydává rozhodnutí o přestupcích
- provádí místní šetření nutná k přestupkovému řízení
- poskytuje výpisy z evidence přestupků pro orgány činné v trestním řízení a pro
účely občansko-správní pro PČR, soudy apod.
Přestupková komise se řídí zákonem o přestupcích, správním řádem a svým jednacím řádem.
Komise pracuje ve složení, ve kterém byla jmenována starostou.
Čl. 2.6 Úřad městské části
ÚMČ tvoří starosta, místostarosta (místostarostové), tajemník a zaměstnanci MČ
zařazení do ÚMČ. Není-li funkce tajemníka ÚMČ zřízena, vykonává tuto funkci
starosta MČ. V čele ÚMČ je starosta. Za plnění uložených úkolů je tajemník ÚMČ
odpovědný starostovi MČ. ÚMČ se člení na odbory. ZMČ určuje počet a názvy
odborů ÚMČ a stanovuje celkový počet zaměstnanců ÚMČ zaměstnaných na hlavní
pracovní poměr. O zařazení zaměstnanců ÚMČ do jednotlivých odborů, výši jejich
úvazků, zařazení do platových tříd v souladu s platnými právními předpisy rozhoduje
na základě pověření ZMČ tajemník, který je však povinen dodržet celkový počet
zaměstnanců ÚMČ stanovený ZMČ.
ÚMČ vykonává přenesenou působnost MČ, není-li zákonem svěřena jiným orgánům
MČ. Vztahy ÚMČ k dalším orgánům MČ a k MČ zřízeným organizacím upravuje
zákon. Ve věcech přenesené působnosti je ÚMČ podřízen MHMP.
ÚMČ zejména:
- plní úkoly, které mu uložilo ZMČ a starosta,
- je nápomocen výborům ZMČ v jejich činnosti a vytváří podmínky pro plnění jejich úkolů, zejména organizačně a administrativně zajišťuje jejich chod,
- při výkonu samostatné i přenesené působnosti se řídí zákony a dalšími právními předpisy, včetně právních předpisů vydaných MHMP,
- při plnění úkolů úzce spolupracuje s dalšími orgány MČ, příspěvkovými organizacemi
a organizačními složkami; zároveň vůči nim plní úkoly uložené ZMČ a starostou,
- při plnění svých úkolů dále spolupracuje s ostatními orgány státní správy a samosprávy,
- pro zajištění veřejné informovanosti a k zajištění úkolů dle platných právních předpisů
úřad zajišťuje a provozuje úřední desku, na níž jsou zveřejňovány informace orgánů
MČ a která je nepřetržitě veřejnosti přístupná, a to včetně jejího dálkového přístupu;
zajišťuje provoz internetových stránek MČ; zabezpečuje v rozsahu stanoveném
zvláštními právními předpisy poskytování informací o své činnosti a o činnosti orgánů MČ,
- rozhoduje v prvním stupni ve správním řízení, pokud nadřízený orgán nebo zvláštní zákon nestanoví jinak.
Část 3. – ORGANIZACE ZŘÍZENÉ MĚSTSKOU ČÁSTÍ
Čl. 3. 1 Organizace městské části s vlastní právní subjektivitou
ZMČ rozhoduje o založení, zřízení nebo zániku právnických osob a organizačních složek a
plní úkoly zakladatele a zřizovatele podle zvláštních předpisů.
Příspěvkovými organizacemi s vlastní právní subjektivitou jsou:
- Základní škola Charlotty Masarykové Praha 5 – Velká Chuchle (dále jen „ZŠ“),
- Mateřská škola Velká Chuchle (dále jen „MŠ“).
ZŠ a MŠ se ve své činnosti řídí Zřizovací listinou a dalšími právními předpisy.
ZŠ a MŠ hospodaří s prostředky, přidělenými z rozpočtu MČ. Statutární orgán ZŠ a MŠ
zodpovídá za účelné a hospodárné využití přidělených prostředků a zodpovídá za majetek
pořízený z rozpočtových prostředků i majetek získaný jiným zdrojem financování a je
povinen tento majetek chránit a v určených termínech inventarizovat.
Čl. 3.2 Organizační složka městské části
ZMČ rozhoduje o založení, zřízení nebo zrušení právnické osoby nebo zařízení bez právní
subjektivity a plní úkoly zakladatele a zřizovatele podle zvláštních předpisů.
Organizační složkou MČ je Jednotka sboru dobrovolných hasičů (dále jen „JSDH“).
JSDH zodpovídá za majetek pořízený prostřednictvím přidělených rozpočtových prostředků i
majetek získaný jiným zdrojem financování a je povinen tento majetek chránit, v určených
termínech inventarizovat a zodpovídá za jejich účelné a hospodárné využití.
4. FUNKČNÍ ČLENĚNÍ ÚŘADU MĚSTSKÉ ČÁSTI
Čl. 4.1. Organizační schéma ÚMČ
Čl. 4.2 Tajemník ÚMČ
- tajemnici jmenuje a odvolává starosta po předchozím souhlasu ředitele MHMP,
- je odpovědný za plnění úkolů ÚMČ v samostatné i přenesené působnosti starostovi,
- zajišťuje výkon přenesené působnosti s výjimkou věcí, které jsou zákonem svěřeny ZMČ nebo starostovi nebo zvláštnímu orgánu MČ,
- plní úkoly uložené mu ZMČ nebo starostou,
- je nadřízený všem zaměstnancům ÚMČ,
- plní úkoly vedoucího ÚMČ podle zvláštních předpisů, nestanoví-li ZMČ jinak,
- stanoví podle zvláštních právních předpisů platy všem zaměstnancům ÚMČ,
- plní úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů vůči zaměstnancům ÚMČ,
- vydává spisový řád, skartační řád a pracovní řad a další vnitřní směrnice ÚMČ,nevydává-li je ZMČ nebo starosta,
- zúčastňuje se zasedání ZMČ s hlasem poradním,
- zabezpečuje prostřednictvím odborů ÚMČ plnění usnesení ZMČ, pokud nejsou uloženy starostovi nebo místostarostovi,
- řídí činnost odborů ÚMČ,
- navrhuje ZMČ organizační strukturu ÚMČ a její změny,
- rozhoduje při kompetenčních nejasnostech či sporech mezi odbory a případné podjatosti zaměstnanců ÚMČ,
- pověřuje zaměstnance ÚMČ zastupováním ÚMČ v jednotlivých případech ve stanoveném rozsahu,
- stanoví pracovní náplň zaměstnanců ÚMČ,
- vede zvláštní evidenci interních sdělení,
- vede zvláštní evidenci smluv,
- řeší otázky v oblasti pracovního práva, dohlíží na dodržování pracovněprávních předpisů vůči zaměstnancům ÚMČ,
- vyhotovuje platové výměry při nástupu nových pracovníků a provádí další změny, týkající se platu a funkce,
- vypracovává dle příslušných předpisů dohody o pracích konaných mimo pracovní
poměr, určuje platové zařazení zaměstnanců odměňovaných za tyto práce a vede evidenci těchto dohod,
- organizuje účast zaměstnanců na přípravném kurzu ke zkoušce „zvláštní odborné způsobilosti“ a vede evidenci zaměstnanců, kteří tuto zkoušku vykonali,
- organizuje účast zaměstnanců na vzdělávacích akcích zaměřených na zvyšování kvalifikace,
- soustřeďuje a eviduje veškeré významné právní dokumenty MČ a ÚMČ,
- na vyžádání zajišťuje po občany nahlížení do Sbírky zákonů,
- zajišťuje provoz počítačové sítě, servisní a poradenskou činnost v oblasti ICT včetně proškolení pro uživatele z řad zaměstnanců ÚMČ,
- zajišťuje potřebnou koordinaci uvnitř ÚMČ i s ostatními ÚMČ, MHMP a dalšími institucemi při zavádění a rozvoji ICT a digitalizaci,
- zajišťuje ve spolupráci s předsedou přestupkové komise projednávání přestupků ve vymezené oblasti,
- zajišťuje projednávání správních deliktů podle zákona o hl. m. Praze č. 131/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
- zajišťuje ve spolupráci s odbory ÚMČ projednávání podání občanů dle ustanovení zákona č. 500/2004 Sb., správní řád,
- zabezpečuje uzavírání pojistných smluv MČ,
- zpracovává a eviduje zápisy ze zasedání ZMČ a výpisy usnesení ze zasedání ZMČ,
- vede evidenci zápisů a usnesení ze zasedání výborů ZMČ,
- podává starostovi návrhy na tajemníky výborů ZMČ,
- plní organizačně technické úkoly spojené s přípravou a provedením voleb do
zákonodárných a zastupitelských sborů, sčítání lidu, domů a bytů a poskytuje pomoc
orgánům statistiky i při jiných statistických zjišťováních,
- projednává společně se starostou na MHMP souhrnné finanční vypořádání
hospodaření MČ a zabezpečuje vyúčtování účelově poskytnutých prostředků ze
státního rozpočtu a rozpočtu MHMP v průběhu roku,
- zpracovává pokyny k provedení fyzických inventur, koordinuje a metodicky řídí inventarizační práce,
- navrhuje časový postup plánovacích a rozpočtových prací, navrhuje a rozepisuje
závazné ukazatele a limity, které je ÚMČ oprávněn stanovit ve vlastní pravomoci,
- spoluzodpovídá za sestavení návrhu podrobného rozpočtu MČ,
- plní úkoly vyplývající ze zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů.
ČÁST 5. - ČINNOST ODBORŮ ÚMČ
Čl. 5.1 Společná činnost odborů
Odbory ÚMČ Praha – Velká Chuchle jsou základními organizačními jednotkami ÚMČ a
jejich úkolem je zabezpečovat výkon samostatné a přenesené působnosti městské části tak,
aby byla zajištěna činnost ÚMČ jako orgánu MČ.
Společné úkoly odborů jsou:
- vykonávat správu MČ v samostatné i přenesené působnosti v úsecích, pro které byly
zřízeny s výjimkou věcí, které náleží do pravomoci starosty nebo ZMČ,
- plnit úkoly, které jim byly uloženy starostou k přípravě podkladů pro jednání ZMČ a při zabezpečování plnění usnesení ZMČ,
- podílet se na činnosti výborů ZMČ, vytvářet podmínky pro jejich činnost, poskytovat
členům ZMČ potřebné informace, porady, vysvětlení, vztahující se k výkonu jejich funkce,
- spravovat majetek, umístěný v prostorách, užívaných příslušným odborem,
- vyřizovat oznámení, stížnosti, podněty a petice a vést jejich evidenci,
- odpovídat za řádné vedení předepsaných evidencí, vztahujících se k jejich činnosti včetně ukládání a skartace spisového materiálu,
- zajišťovat aktualizaci dat v informačním systému ÚMČ v rámci působnosti odboru,
V oblasti samostatné působnosti jsou odbory podřízeny starostovi, v oblasti přenesené
působnosti příslušnému odboru MHMP.
Čl. 5.2 Odbor vnitřní správy a sociálních věcí (3 zaměstnanec)
Odbor vnitřní správy a sociálních věcí zabezpečuje tyto úkoly:
- výkon státní správy na úseku evidence obyvatel,
- vedení sociální agendy,
- vede agendu pokladny úřadu,
- zajišťuje úkoly v oblasti ICT,
- provádění operativních činností na základě požadavků nadřízených.
Podrobnější popis činností odboru v jednotlivých oblastech:
1. Výkon státní správy na úseku evidence obyvatel:
- činnost ohlašovny při změně místa trvalého pobytu občana, vedení evidence na kartách,
- vystavuje výpisy z veřejných rejstříků – CzechPoint,
- správní řízení na úseku evidence obyvatel,
- připravuje volební seznamy, administrativně zajišťuje volební agendu, připravuje podklady pro sčítání lidu, domů a bytů,
2. Provozní a administrativní práce:
- poskytuje všeobecné informace o práci odborů úřadu,
- samostatně odesílá ve stanoveném termínu odpovědi na běžné dotazy občanů, firem či organizací,
- vede přehled čerpání dovolených zaměstnanců ÚMČ,
- vede evidenci docházky,
- zpracovává podkladky pro externí mzdovou účetní (oblast personalistiky a odměňování)
- vč. zpracování výkazů o práci pracovníků zaměstnaných na dohody o pracích konaných
- mimo pracovní poměr,
- evidence stravovacích poukázek pro zaměstnance a uvolněné členy ZMČ,
- spolupráce příp. zástup pracovnic podatelny a sekretariátu starosty a tajemníka po dobu
- nepřítomnosti,
- spolupráce s přestupkovou komisí,
3. Provozní a administrativní práce spojené s podatelnou úřadu:
- provádí příjem, evidenci a vypravování listovních zásilek a balíkových zásilek,
- přijímá podání občanů,
- provádí distribuci novin a časopisů,
- zajišťuje provoz a provádění aktualizace internetových stránek MČ,
- zabezpečuje přípravu podkladů pro vydání Chuchelského zpravodaje,
- obsluhuje telefonní ústřednu,
- poskytuje všeobecné informace o práci odborů úřadu,
- samostatně odesílá ve stanoveném termínu odpovědi na běžné dotazy občanů, firem či
organizací,
- vede sklad kancelářských potřeb včetně zajišťování jejich objednávání,
- provádí ověřování shody opisů nebo kopie s listinou dle zák. č. 21/2005 Sb.,
- provádí ověřování pravosti podpisu fyzických osob dle zák. č. 21/2005 Sb.,
4. Vedení sekretariátu starosty a tajemníka:
- vykonává veškeré sekretářské práce pro starostu, místostarostu a tajemníka,
- dle pokynů zajišťuje přípravu, přijetí návštěv a oficiálních hostů u starosty, místostarosty a tajemníka,
- provádí příjem a evidenci došlé pošty (v elektronické podobě) a po rozdělení zajišťuje její předání příslušnému odboru a zaměstnanci, pověřenému vyřízením,
- vede adresář a telefonní seznam osob a firem, se kterými starosta, místostarosta a tajemník udržuje kontakt,
- zajišťuje vyvěšování materiálů na úředních deskách včetně elektronické a dalších informačních deskách za celý ÚMČ,
- zajišťuje provoz kopírky a skartovacího zařízení včetně objednávek na servis a opravy,
- vede evidenci hlášení poruch od organizací (vodárny, plynárny, odstávky, výkopy apod.),
- sleduje elektronickou poštu a provádí její evidenci,
3. Vedení pokladny:
- spolupráce příp. zástup pracovnice odboru smluv daní a poplatků po dobu její nepřítomnosti.
4. Zajišťování úkolů v oblasti ICT:
- zajišťuje za celý ÚMČ úkoly v oblasti informatiky, zajišťuje realizaci informačního
systému po stránce technického i programového vybavení,
Čl. 5.3 Odbor smluv, daní a poplatků (1 zaměstnanec)
- vykonává správu a vede řízení u místních poplatků plynoucích do rozpočtu městské
části, provádí jejich vyhledávací činnost, vede jejich evidenci a vybírání, provádí odvod vybraných poplatků do hlavní pokladny,
- kontroluje včasnost placení příslušných daní a místních poplatků, jejichž výnos je příjmem městské části a předepisuje příslušné penále,
- rozhoduje v mezích své působnosti o odvoláních, žádostech příp. mimořádných opravných prostředcích u daní a místních poplatků,
- provádí výkon rozhodnutí vydaných ve svěřené působnosti,
- vede evidenci nájmů bytových prostor, které jsou v majetku MČ, eviduje nájemní
smlouvy, vede evidenci plateb za nájmy a pronájmy, kontroluje včasnost placení,
vymáhá nedoplatky od nájemců. Provádí výpočet nájemného z bytů, zálohových
plateb za služby a provádí jejich vyúčtování na základě fakturace dodavatelů,
- vypracovává podklady pro oblast rozpočtu, týkající se spravované agendy,
- zajišťuje agendu spojenou s provozováním veřejného pohřebiště Velká Chuchle, vede
evidenci hrobových míst, dává souhlas s uložením a vyjímáním uren a ostatků a vede
o tom evidenci, zajišťuje pohřbení v případech, uvedených v § 5 odst.1 zákona o pohřebnictví.
- vede evidenci žádostí o byty včetně vyřizování korespondence, týkající se této agendy
- provádí operativní činnosti na základě požadavků nadřízených.
Vedení pokladny:
- vedení agendy pokladny úřadu,
- vede el. dokumenty v systému GINIS pro běžný účet a účet hospodářské činnosti podle vnitřních směrnic,
- doplňuje pokladní hotovost od ČSOB, a.s.,
- odvádí pokladní hotovost do ČSOB, a.s.,
- přijímá pokladní hotovost od vedlejší pokladny, zabezpečuje odvod na účet.
Čl. 5.4 Odbor účetnictví a rozpočtu (1 zaměstnanec)
Odbor účetnictví:
- vede komplexní účetnictví městské části – účtuje o stavu, pohybu a rozdílu majetku,
pohledávek a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku
hospodaření včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih,
- vede evidenci movitého majetku městské části na PC,
- provádí čtvrtletní přejímky účetní závěrky příspěvkových organizací včetně kontroly, úplnosti vykazovaných skutečností,
- obstarává za MČ platební a zúčtovací styk, bankovní dispozice a převody finančních
prostředků všech účtů MČ, sleduje a eviduje pohyb a stav finančních prostředků na
bankovních účtech a provádí kontrolu bankovních zůstatků a hotovostí
- zpracovává veškeré účetní uzávěrky včetně daňových přiznání a to jak v hlavní činnosti, tak i v hospodářské činnosti,
- samostatně zajišťuje agendu daně z příjmů a zabezpečuje daňové řízení se správcem daně,
- je pověřen funkcí hlavního účetního ve smyslu zákona o finanční kontrole ve veřejné správě,
- spolupracuje na provedení periodické inventarizace majetku a závazků a sestavení závěrečné zprávy o průběhu inventarizace,
- na základě pokynů sestavuje návrh plánu rozpočtového výhledu hosp. činnosti a návrh plánu VHČ,
- připravuje návrhy rozpočtu městské části s rozsáhlou vnitřní strukturou příjmových a
výdajových položek s náročnými podmínkami pro jeho sestavování, usměrňování
hospodaření podle tohoto rozpočtu a jeho vyhodnocování,
- realizuje a provádí rozpočtová opatření na základě usnesení ZMČ,
- realizuje a provádí vnitřní rozpočtová opatření na základě souhlasu starosty,
- zpracovává analýzu efektivnosti vynakládaných finančních prostředků a předkládá doporučení a návrhy opatření ke zlepšení efektivnosti hospodaření,
- je pověřen funkcí správce rozpočtu ve smyslu zákona o finanční kontrole ve veřejné správě,
- provádí čtvrtletní přejímky plnění rozpočtu příspěvkových organizací včetně kontroly úplnosti vykazovaných skutečností,
- provádí čtvrtletní vyhodnocení plnění rozpočtu včetně zpracování příslušných tabulek,
- zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, provádí
kontrolu čerpání a užití dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků a zpracovává finanční vypořádání MČ,
- zajišťuje činnosti, spojené s výkonem funkce tajemníka výboru ZMČ,
- provádí operativní činnosti na základě požadavků nadřízených.
Čl. 5.5 Odbor stavební a správy majetku (budovy, haly, stavby) (2 zaměstnanci)
Oblast stavební:
- vede evidenci přijatých a odeslaných písemností, týkajících se stavebního odboru,
- vede archiv domů podle čísel popisných, průběžně ho aktualizuje, zajišťuje
fotodokumentace a výkresové dokumentace ve spolupráci se stavebním úřadem pro Prahu 16,
- zajišťuje provozuschopnost zařízení zřízených MČ,
- zajišťuje rozvoj, opravy a údržbu bytového a nebytového fondu MČ,
- připravuje podklady pro provádění výběrových řízení, týkajících se investičních a neinvestičních akcí MČ,
- zabezpečuje agendu spojenou se zadáváním zakázek a podílí se na výběru nejvhodnější nabídky,
- zodpovídá za správné stanovení výše předpokládané ceny zakázky, za věcnou a
odbornou správnost vymezení předmětu zakázky, za účelné, efektivní a hospodárné vynaložení finančních prostředků za zakázku,
- zadává vypracování projektové dokumentace k investičním akcím městské části a doplňuje ji o vyjádření orgánů státní správy a správců sítí,
- dohlíží na investiční akce, vede k nim záznamy, smlouvy, hlídá termíny, financování a fakturaci,
- žádá o vydání stavebního povolení a kolaudaci dokončených staveb,
- provádí kontrolu realizace prováděných investičních akcí a oprav,
- vede seznam stavebních investičních akcí financovaných MČ,
- vede evidenci o nedokončených investičních akcích hrazených z rozpočtu MČ,
- po dokončení investičních akcí a po kolaudaci zajišťuje v rámci reklamace odstranění vad a nedodělků,
- zajišťuje věcnou i finanční kontrolu předkládaných faktur v oblasti investiční výstavby i neinvestiční výdajů, týkajících se stavebních záležitostí,
- v rámci odboru vyřizuje podněty a stížnosti občanů,
- zajišťuje úkoly spojené s funkcí tajemníka určeného výboru ZMČ,
- provádí operativní činnosti na základě požadavků nadřízených.
Oblast správy majetku:
1. správa majetku (pozemky)
- vede evidenci nemovitého majetku / pozemky/ v programu ENO (GINIS) včetně kontroly podle LV v katastru nemovitostí, geometrických plánů
- provádí inventarizaci nemovitého majetku – inventurní soupisy a přehledy pro MHMP, sleduje přírůstky a úbytky nemovitého majetku a jeho ocenění vč.
vyhotovení příslušných protokolů
- připravuje podklady pro projednávání záměrů o nakládání s obecním majetkem
- připravuje ve spolupráci s odborem smluv, daní a poplatků podklady na pronájem obecního majetku
- provádí vyvěšování záměrů pronajmout, směnit nebo prodat obecní majetek na základě usnesení ZMČ.
- připravuje veškeré náležitosti, týkající se směnných, kupních smluv a předávacích
protokolů při bezúplatném převodu, včetně jejich uzavření a podání Magistrátu hl.
m. Prahy ke schválení a podání návrhu na vklad na KÚ
- po povolení vkladu odpovídá za oznámení této skutečnosti MHMP za účelem zaplacení daně z převodu nemovitostí
2. správa majetku (budovy, haly, stavby)
- vede evidenci veškerého nemovitého majetku /budovy, haly, stavby/ v programu ENO (GINIS) včetně kontroly podle LV v katastru nemovitostí
- vede evidenci smluv o zřízení věcného břemene a zabezpečuje agendu spojenou s uzavíráním smluv
- provádí inventarizaci nemovitého majetku – inventurní soupisy a přehledy pro
MHMP, sleduje přírůstky a úbytky nemovitého majetku a jeho ocenění vč. vyhotovení příslušných protokolů
- ve spolupráci s odborem smluv, daní a poplatků sleduje a kontroluje využití obecního majetku včetně nebytových prostor, zajišťuje revize, pojištění majetku
- připravuje podklady pro projednávání záměrů o nakládání s obecním majetkem
- připravuje ve spolupráci s odborem smluv, daní a poplatků podklady na pronájem obecního majetku
- provádí vyvěšování záměrů pronajmout nebo prodat obecní majetek na základě usnesení ZMČ.
- připravuje veškeré náležitosti týkající se kupních smluv a předávacích protokolů
při bezúplatném převodu, včetně jejich uzavření a podání Magistrátu hl. m. Prahy ke schválení a podání návrhu na vklad na KÚ
3. správa majetku (movité věci)
- provádí inventarizaci movitého majetku – inventurní soupisy, sleduje přírůstky a úbytky movitého majetku a jeho ocenění vč. vyhotovení příslušných protokolů
- připravuje podklady pro projednávání záměrů o nakládání s obecním majetkem
- připravuje veškeré náležitosti týkající se kupních smluv
- zajišťuje revize, pojištění majetku
Čl. 5.6 Odbor životního prostředí (1 zaměstnanec)
Oblast odpadů:
- poskytuje informace v souvislosti s likvidací odpadu,
- kontroluje, zda právnické osoby a fyzické osoby oprávněné k podnikání
využívají systému zavedeného obcí pro nakládání s komunálním odpadem
pouze na základě písemné smlouvy s obcí a zda fyzická osoba, která není
podnikatelem, se zbavuje odpadu pouze v souladu se zákonem,
- ukládá právnickým osobám a fyzickým osobám oprávněným k podnikání
pokuty za porušení povinnosti podle § 66 odst.1 zákona; současně může
stanovit opatření a lhůty pro zjednání nápravy samostatným rozhodnutím,
- ukládá fyzickým osobám pokuty za přestupek uvedený v § 69 zákona;
současně může stanovit opatření a lhůty pro zjednání nápravy samostatným rozhodnutím,
- kontroluje, zda právnické osoby a fyzické osoby oprávněné k podnikání mají
zajištěno využití nebo odstranění odpadu v souladu se zákonem.
Oblast ochrany ovzduší:
- kontrola dodržování povinností provozovateli malých zdrojů znečišťování a za nedodržení povinnosti ukládání pokut,
- kontrola dodržování přípustné tmavosti kouře u provozovatelů velkých, středních a malých zdrojů znečišťování a za nedodržení povinností ukládání pokut,
- ukládání provozovatelům malých zdrojů znečišťování, kteří neplní povinnosti
při ochraně ovzduší, opatření ke zjednání nápravy, včetně zastavení nebo omezení provozu zdroje znečišťování
- zpřístupňování informací veřejnosti,
- ukládání pokut za nesplnění oznamovací povinnosti.
Oblast ochrany vod:
- zajišťuje provádění ochrany před povodněmi v součinnosti s MHMP.
Oblast rybářství:
- vydává rybářské lístky a vede jejich evidenci. Oblast ochrany přírody a krajiny:
- uplatňuje požadavky zákona o ochraně přírody a krajiny,
- zpracovává rozhodnutí o povolení kácení stromů rostoucích mimo les,
- zajišťuje kontrolní činnost v oblastech plnění podmínek rozhodnutí,
- zpracovává návrhy na zajišťování realizace nápravných opatření, včetně sankcí,
- zajišťuje výkon péče o veřejnou zeleň dodavatelskými organizacemi včetně kontrol, jejich financování, množství a kvality vykonané práce,
- podává návrhy na koncepční řešení parků, veřejné zeleně a dětských hřišť,
- zpracovává rozhodnutí o možnosti a podmínkách uvedení do původního stavu poškozené, zničené nebo nedovoleně změněné části přírody a krajiny,
- ukládá povinnému, aby provedl přiměřená náhradní opatření k nápravě, jestliže není možné a účelné uvedení do původního stavu,
- ukládá vlastníkům provedení nezbytných zásahů, včetně pokácení dřevin při výskytu nákazy dřevin epidemickými či jinými jejich chorobami. Oblast pořádku a čistoty:
- kontroluje dodržování čistoty v MČ,
- zajišťuje likvidaci nepovolených skládek městského charakteru,
- zajišťuje činnost na úseku fotodokumentace přestupků v rámci své činnosti,
- vyřizuje podněty a stížnosti občanů v oblasti pořádku a čistoty.
Čl. 5.7 Odbor místního hospodářství (7 zaměstnanci)
- zajišťuje provoz a údržbu technického vybavení a nářadí,
- provádí údržbu a úklid obecních pozemků MČ,
- provádí údržbu a úklid veřejných prostranství,
- provádí údržbu a úklid hřbitova,
- provádí celoroční úklid a údržbu komunikací v majetku MČ,
- provádí drobné práce, spojené s údržbou domů v majetku MČ,
- provádí seřezávání krajnic, hloubení příkopů a sekání travních porostů,
- zaměstnanci k tomu pověření řídí motorová vozidla, zajišťují údržbu a běžné opravy silničních motorových vozidel,
- provádí operativní činnosti na základě požadavků nadřízených.
Část 6. – FORMY ŘÍZENÍ
Čl. 6.1 Porady
Porady svolává starosta, místostarosta nebo tajemník ÚMČ. Porad se zúčastňují všichni
zaměstnanci ÚMČ. Porady slouží k projednávání záležitostí potřebných pro chod úřadu. Dále
slouží ke zlepšení informovanosti, týkající se práce jednotlivých odborů a jejich vzájemné
komunikace. Při poradách jsou zaměstnanci informováni o všech důležitých skutečnostech,
týkajících se celého úřadu, seznamují se s interními příkazy a směrnicemi.
Čl. 6.2 Další formy řízení
Chod úřadu je dále řízen prostřednictvím úkolů, pokynů, instrukcí, vnitřních předpisů,
interních sdělení, příkazů starosty a opatření tajemníka.
Část 7. – ORGANIZAČNÍ OPATŘENÍ
Čl. 7.1 Dozor nad vydáváním a obsahem usnesení, rozhodnutí a jiných opatření orgánů MČ
Je-li usnesení, rozhodnutí nebo jiné opatření orgánu MČ v samostatné působnosti
v rozporu se zákonem nebo jiným právním předpisem, pozastaví MHMP jeho výkon.
Výkon usnesení, rozhodnutí nebo jiného opatření orgánu MČ v samostatné působnosti je
pozastaven dnem doručení rozhodnutí MHMP městské části. MHMP v rozhodnutí
současně stanoví MČ lhůtu ke zjednání nápravy, která nesmí být delší než 3 měsíce.
Zjedná-li příslušný orgán MČ nápravu ve stanovené lhůtě, MHMP své rozhodnutí zruší
neprodleně poté, co obdrží sdělení MČ o zjednání nápravy, jehož přílohou je i ustanovení,
rozhodnutí nebo jiné opatření orgánu MČ v samostatné působnosti, kterým byla zjednána
náprava.
Čl. 7.2 Zastupování zaměstnanců
Starostu v době jeho nepřítomnosti zastupuje místostarosta. Při dlouhodobé nepřítomnosti
místostarosty rozhodne ZMČ o formě jeho zastupování jinak.
Tajemníka v době jeho nepřítomnosti zastupuje určený zaměstnanec ÚMČ, který dle
dispozice tajemníka rozhoduje ve vymezených oblastech (písemně vymezí rozsah jeho oprávnění).
Při předávání funkce jsou zastupovaný a zástupce povinni si vzájemně sdělit všechny důležité
informace potřebné pro řádný výkon funkce. Informace ohledně zvlášť závažných úkolů se předávají písemně.
Zatupovaný si může vyhradit právo rozhodovat o zvlášť závažných otázkách, rovněž zástupce
může odložit rozhodnutí o těchto otázkách do návratu zastupovaného, pokud to povaha věci umožňuje.
Čl. 7.3 Odevzdávání a přebírání funkce
Při předávání funkce se pořídí zápis o stavu plnění úkolů příslušného pracovního úseku, o
pracovních podkladech, spisech, korespondenci, případně o stavu finančních prostředků a
ostatních majetkových hodnot.
Zápis podepíše předávající, přejímající a tajemník úřadu.
Při předávání funkce s hmotnou odpovědností se navíc provede mimořádná inventarizace svěřených hodnot.
Čl. 7.4 Bankovní a pokladní doklady, podpisová práva
Za účelem zajištění řádného oběhu účetních dokladů, jednotného způsobu zpracování
účetních dokladů, organizace pokladny a úschovy účetních dokladů bylo vydáno ve smyslu
zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění pozdějších předpisů jsou upraveny vnitřním předpisem.
Čl. 7.5 Dokumenty
Všechny písemnosti vyhotovené orgány MČ se v záhlaví označují uvedením slov „Městská
část“ a názvem „Praha – Velká Chuchle“. Dále se v záhlaví uvede označení orgánu, který
písemnost vyhotovil, a to slovy „Zastupitelstvo městské části“, „Starosta městské části“,
„Úřad městské části“ s přesným označením odboru nebo „Zvláštní orgán městské části“
s přesným označením druhu zvláštního orgánu.
Všechna rozhodnutí vydaná v samostatné působnosti MČ vyhotovená orgány MČ se opatří
razítkem s označením „Městská část“ názvem „MČ Praha – Velká Chuchle“, s malým
znakem MČ, nestanoví-li zvláštní zákon jinak. Všechna rozhodnutí vydaná v přenesené
působnosti MČ vyhotovená orgány MČ se opatří razítkem s označením „Městská část“ a
názvem MČ „Praha – Velká Chuchle“ s malým státním znakem.
Každý dokument musí mít v záhlaví jméno či zkratku jména zaměstnance, který dokument vyhotovil.
Jeden výtisk dokumentu musí být uložen v souladu se skartačním a spisovým řádem.
Část 8. - ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Čl. 8.1
Skutečnosti, které nezohledňuje tento organizační řád, jsou řešeny obecně závaznými předpisy a interními předpisy.
V případě, že dojde ke změně či novelizaci zákonů, vyhlášek a jiných právních předpisů
oproti tomu, jak je uvedeno v tomto organizačním řádu, bude se činnost ÚMČ Praha – Velká
Chuchle řídit dále ve smyslu jejich nově platného znění.
Organizační řád byl schválen dne 28.4.2025 ZMČ č.3/2025 usnesením č. UZ-62-3/25
Organizační řád nabývá účinnosti dne 28.4.2025
Současně se ruší v plném rozsahu dosavadní organizační řád účinný od 15.10.2023.
Zpracovala:
Bc. Poláková Karolína
pověřena vedením ÚMČ
Schválil:
Ing. Jan Křen
starosta MČ
| Typ | Název souboru | Velikost |
|---|---|---|
| ORGANIZAČNÍ ŘÁD.pdf | 267.01 kB |
